با نزدیک شدن به دنیای مدرن دیگر کمتر در مورد چنین مواردی صحبت می شود.در گذشته خرافه پرستی و رمالی بیش از پیش در زندگی مردم و قبیله ها رواج داشته است.در کل طلسم مساله ی است که نه میشود آن را قبول داشت و نه آن را رد کرد.

در مورد طلسمات بیشتر مردم و مراجعه کنندگان از طلسم مار شکایت دارند.

تا به حال من به یاد نمی آورم و کسی را نمی شناسم که به طور حتم و یقین با یک طلسم واقعی روبرو شده باشد.

بیشتر یا از کسی چنین مساله ی را شنیده اند و یا با دیدن یک موضوع کاملا طبیعی گمان میکنند که با یک طلسم مواجه شده اند. من در موارد بسیاری که مردم از یک طلسم شکایت داشته اند حضور داشته ام ولی هیچ کدام از آنها طلسم نبوده است.

می خاهم طلسم مار را از ریشه برای شما شما تشریح کنم.

در زمان های دور وقتی گنجینه ای از طلا را در عمقی از خاک دفن می کردند و به مرور زمان که از دفن آن میگذشت این گنجینه گاز سمی از خود تولید می کرد که هر جانداری در آن نزدیکی بود را از بین می برد اما مار که آن سم را در بدن خود دارد (سیانور) و آن گاز هیچ تاثیری بر بدن مار ندارد و از طرفی آن گاز در اطراف گنجینه حاله ای از گرما را ایجاد می کند که مار را به سمت خود می کشد .

مار که یک منبع گرمایی خوبی پیدا کرده در آنجا ساکن میشود و در آن منطقه تولید مثل میکند و به مرور زمان بر تعداد آنها افزوده میشود. با نزدیک شدن حفار به منطقه گنجینه تعدادی از مارها برای حفاظت از لانه به حفار حمله می کنند و تعدادی دیگر در لانه باقی می مانند.

مساله ی که باید کاملا مراقب آن باشید این است که این موضوع در زمستان شایع تر و شدیدتر است.

یک راه حلی که من در بسیاری از این موارد بکار برده ام و تمامی مار ها را فراری میدهد این است که بستگی به تعداد مارها مقدار زیادی ریحان و پونه را له کرده و در آب حل کنید و آن محلول را در لانه مار بریزید و در چند ساعت دیگر تمام مارها از آنجا میروند.